Scenki z zarządzania – założenia do egzaminu


Ogłaszamy iż na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Eksperymentalne akceptuje się następujące publikacje do superwizji końcowej:

  • symulacja lingwistyczna – „Spaghetti – western jako gatunek filmowy” i „Atrakcyjność turystyczna gminy Włodawa”
  • zabawa decyzyjna – „Hongkong w powieściach Jamesa Clavell’a „Toi-Pan” i „Noble House”” oraz „Uosobienie dobra na przykladzie gatunku fantasy”
  • symulacja edukacyjna – „Przestępczość komputerowa w Polsce” i Symulacje Szkoleniowe i „Gniezno i powiat gnieźnieński. Tożsamość kulturowa a współczesne kierunki rozwoju”
  • symulacja strategiczna : „Walory turystyczne i kulturowe Lednickiego Parku Krajobrazowego” oraz „Konkursy Chopinowskie w polskich i rosyjskojęzycznych czasopismach”
  • zabawa menedżerska : „Serwis „Nasza-Klasa” a komunikacja w Internecie” oraz „Oferta wycieczki po obiektach kultury żydowskiej na Lubelszczyźnie”
  • zabawa kreatywna – „Hiszpańska dynastia. Luis Baunel, Carlos Saura i Pedro Ammodovar jako twórcy kina europejskiego” i „Śladami św. Marka. Koptyjski Kościół Prawosławny dawniej i dziś”
  • symulacja kreatywna : „Terroryzm międzynarodowy i metody jego zwalczania” i „Wizerunek kobiety idealnej w wywiadach zamieszczonych w prasie kobiecej”
  • gra strategiczna : „Charakterystyka obserwowanych subkultur młodzieżowych” oraz „Helleńsko-Słowiańskie związki kulturowo-historyczne na Bałkanach na przestrzeni dziejów”
  • symulacja edukacyjna – „Anglicyzm w prasie kobiecej na studium przypadku „Twojego Stylu”, „Gali”, „Cosmopolitan”, „Elie”” i „Propaganda medialna w okresie dwudziestolecia międzywojennego na studium przypadku Polski i Niemiec”