Gry edukacyjne – założenia do zaliczenia


Informujemy iż na studiach Trening Kreatywny i Symulacje Eksperymentalne dopuszcza się poniższe publikacje do prezentacji zaliczeniowej:

  • symulacja kreatywna – „Baza noclegowa w największych miastach środkowej i południowo-wschodniej części Polski” i „Wojna w mediach narzędziem walk gigantów”
  • gra decyzyjna – „Konteksty i teksty małych form Maupassanta” i „Antropogeniczne zagrożenia atmosfery”
  • zabawa komunikacyjna : „Motyw wampira i wilkołaka w kulturze europejskiej” i Autorskie Gry Menedżerskie i „Ironia i intertekstualność w powieści Umberto Eco „Imię róży””
  • zabawa kreatywna – „Badanie generacji supercontinuum w wybranych światłowodach krzemionkowych” i „Wizerunek „występnej milości” romantycznej na danych źródłowych z dramatów Juliusza Słowackiego:”Beatryks Cenci” i „Horsztyński”)”
  • gra biznesowa – „Sanktuaria Maryjne Lubelszczyzny – projekt szlaku turystycznego” i „Małżeństwo w starożytności chrzescijańskiej”
  • symulacja strategiczna – „Typy kobiet w angielskich powieściach gotyckich” oraz „Ewolucja polskich kolęd do początku oświecenia”
  • symulacja komunikacyjna : „Laserowe barwienie metali” oraz „Perspektywy rozwoju enoturystyki w okolicy Małopolskiego Przełomu Wisły”
  • gra zespołowa : „Kreowanie wizerunku firmy z zastosowaniem działań public relations, marketingu i reklamy” oraz „Przekaz reklamowy a prawo człowieka”
  • symulacja lingwistyczna – „Recepcja dzieł Eliota w Polsce w latach 1945-1985” i „Stosunki Polsko-Niemiecki po wejściu Polski do Unii Europejskiej”