ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. komunikacji niewerbalnej na podstawie analizy odpowiednich momentów z jednego z następujących filmów:
Somewhere. Między miejscami; Sofia Coppola
Budapeszteńskie opowieści; István Szabó, Nieznośna lekkość bytu; Philip Kaufman
33 sceny z życia; Małgorzata Szumowska
Zakochany Anioł; Artur Więcek, Różowy cadillac; Buddy Van Horn
S@motność w sieci; Witold Adamek
Moje własne Idaho; Gus Van Sant, Historia kina w Popielawach ; Jan Jakub Kolski
Blokersi; Sylwester Latkowski, Ich noce; Frank Capra
Kiedy ucichną działa; John Irvin
Lepiej być nie może; James L. Brooks, Bilet do piekła; Armand Mastroianni
Człowiek w ogniu; Tony Scott
Wojna Variana; Lionel Chetwynd
SYMULACJA NR 3: wymyślić muzyczną grę integracyjną na koncepcji tekstu do jednego z następujących utworów muzycznych:
Joplin, Janis, Joplin In Concert, Kobranocka, Ku nieboskłonom
Waters, Roger, Amused To Death, Sonic Youth, Dirty, Kinks, The, You Really Got Me
Jane’s Addiction, Ritual de lo habitual, Genesis, Live, Sting, …Nothing Like The Sun
Niemen, Czesław, Dziwny jest ten świat
ZADANIE NR 3: – Problematyka jasnego wyrażania niejasnych informacji. Opracować wiarygodną dla osoby z podstawowym wykształceniem instrukcję stosowania wybranej zznajdujących się na naszej liście medykamentów:
40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
68.1, Leki hormonalne do podawania przezskórnego, zawierające estradiol lub estradiol w skojarzeniu z progestagenami
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
141.1, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania doustnego – produkty jednoskładnikowe i skojarzone z inhibitorami pompy protonowej – stałe postacie postacie farmaceutyczne
36.0, Leki moczopędne – tiazydowe i sulfonamidowe
178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne