Zadanie domowe – animatorzy edukacyjni – specjalizacja nauki symulacyjne


SYMULACJA NR 1: wymyślić ćwiczenie zespołowe dot. rozwiazywania konfliktów na podstawie analizy odpowiednich momentów z wybranego z poniższych filmów:

  • Różyczka; Jan Kidawa-Błoński
  • Wielki błękit; Luc Besson, Ostatni krąg; Krzysztof Zanussi
  • Kobieta i mężczyzna; Claude Lelouch
  • Zakochany Anioł; Artur Więcek, Już nadchodzi; Colette Burson
  • Z odzysku; Sławomir Fabicki
  • Szkoła uwodzenia 2; Roger Kumble, Labirynt Fauna; Guillermo del Toro
  • Garść dynamitu; Sergio Leone, Miasteczko Twin Peaks; David Lynch
  • Donnie Darko; Richard Kelly
  • Długi pocałunek na dobranoc; Renny Harlin, Byliśmy żołnierzami; Randall Wallace
  • Jak rozpętałem drugą wojnę światową ; Tadeusz Chmielewski
  • Turman show; Peter Weir

    SYMULACJA NR 3: opracować artystyczną zabawę team building na koncepcji teledysku do wybranego z poniższych przebojów:
  • Niemen, Czesław, Sukces, Groundhounds, The, Scrathing The Surface
  • Therapy?, Infernal Love, Dezerter, Spytaj milicjanta, Einstürzemde Neubauten, Kollaps
  • Soundgarden, Badmotorfinger, Marylin Manson, The Last Tour On Earth, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Beatles, The, Sgt. Pepper’s Lonely Heart’s Club Band

    ĆWICZENIE NR 3: – Kwestia komunikatywnego spisywania naukowych poleceń. Spisać wiarygodną dla osoby z podstawowym wykształceniem zasadę łykania jednej zponiższych medykamentów:

  • 207.2, Leki przeciwhistaminowe do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne
  • 164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
  • 55.0, Kortykosteroidy do stosowania na skórę – o słabej i średniej sile działania
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 81.2, Kortykosteroidy do stosowania ogólnego – glukokortykoidy do podawania doustnego
  • 184.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny
  • 50.0, Dermatologiczne leki przeciwgrzybicze do stosowania ogólnego – terbinafina